| |

101 idei pentru succes în afaceri (și în viață) #1 – Cea mai mică piață viabilă

De prea multe ori urmărim să ajungem la „toată lumea” cu produsele și serviciile noastre. Riscăm astfel să nu ajungem la nimeni. În plus, oferta care e destinată unui public cât mai larg tinde spre mediocritate. Urmărind să-i satisfacem atât pe cei care preferă vinul, cât și pe cei care preferă berea, atât pe cei care preferă mersul pe jos, cât și pe cei care conduc toată ziua, nu facem decât să ne împrăștiem resursele în prea multe direcții.

Mult mai eficient ar fi să ne concentrăm pe cel mai mic segment de piață care face posibilă funcționarea afacerii noastre. Cei 10, 100 sau 1000 de clienți cărora le știm în detaliu nevoile, dorințele sau gusturile, și pe care îi vom satisface pe deplin, nu numai că o să ne fie fideli pentru o perioadă nedeterminată, dar o să ne și promoveze afacerea din proprie inițiativă.

Ai mai întâi grijă de cei mai mari fani ai tăi.

cea mai mica piata viabila

O idee aflată de la Seth Godin

Citește și alte idei pentru succes în afaceri (și în viață).

Similar Posts