101 idei pentru succes în afaceri (și în viață) #2 – Brand-ul nu e logo-ul
Branding înseamnă mai mult decât logo-ul, identitatea vizuală sau ambalajul produselor noastre. Branding e efortul pe care îl depunem pentru a crea conexiune și emoție.
Un brand este un ansamblu de așteptări, amintiri, povești și relații care determină împreună decizia consumatorului de a alege un anumit produs sau serviciu (în locul altuia).
Existența unui brand poate fi semnalizată de disponibilitatea consumatorului de a plăti mai mult, de a alege în mod exclusiv, sau de a împrăștia vorba despre produsele sau serviciile tale.
Lumea se laudă cu Nike, nu cu Veer. Bea în mod exclusiv Cola sau Pepsi. Dă mai mult pe Uber pentru că se așteaptă la o călătorie mai confortabilă și mai sigură decât într-un taxi.
Ce promisiune face brandul tău ?

O idee aflată de la Seth Godin
Citește și alte idei pentru succes în afaceri (și în viață).