| |

101 idei pentru succes în afaceri (și în viață) #5 – Marketingul vinde pentru tine

Peter Drucker spunea încă de acum 50 de ani că „scopul marketingului este să facă vânzarea inutilă”. Cum ar fi să perfecționezi atât de bine marketingul în așa fel încât să nu mai fie nevoie să duci muncă de convingere cu potențialii tăi clienți ?

Procesul marketingului de succes este următorul:

  1. Marketingul descoperă necesități neacoperite și pregătește soluții satisfăcătoare.
  2. Oamenilor le vor plăcea noile produse și servicii.
  3. Vorbele bune se vor împrăștia repede, iar munca oamenilor din vânzări va deveni aproape de prisos.

În cuvintele lui Peter Drucker, „scopul marketingului este să cunoști și să înțelegi clientul atât de bine, încât produsul sau serviciul să i se potrivească și să se vândă singur.”

Pentru că ideal ar fi ca marketingul să producă clienți gata să cumpere, noi ar trebui apoi să facem produsul sau serviciul cât mai disponibile, concentrându-ne pe logistică și distribuție (în loc de talentul la vânzări sau promovare).

O idee aflată de la Peter Drucker

Citește și alte idei pentru succes în afaceri (și în viață).

Similar Posts