| |

101 idei pentru succes în afaceri (și în viață) #7 – Răspunde nevoilor deja existente

Spre deosebire de marketingul învechit, care se chinuie să vândă produse și servicii care au fost concepute fără studierea pieței, de cele mai multe ori fiind vorba de lucruri de care oamenii nu au nevoie, marketingul eficient este acela care pornește de la nevoile neîmplinite ale oamenilor. Pornești de la nevoile potențialilor clienți și concepi soluțiile.

De obicei, când avem o idee despre un produs sau serviciu (chiar și în companiile cu bugete de cercetare și de dezvoltare mari), acel produs sau serviciu este deseori creat fără a lua prea mult în considerare nevoile nesatisfăcute ale clientului sau cum va arăta, se va simți, se va auzi marketing-ul.
– Bernadette Jiwa

„Trebuie să începi cu experiența clientului și de acolo să lucrezi înapoi către tehnologie. Nu poți începe cu tehnologia, ca apoi să te gândești cum să încerci să o vinzi”, zice aceeași Bernadette Jiwa, consultantă de afaceri și storytelling din Australia.

Ce e mai de valoare în prezent pentru afacerea oricui nu este atenția captată prin reclame, campanii și alte giumbușlucuri. Bun, obții atenția clientului, apoi ce ? îi oferi un produs de care nu are nevoie ? Ce e mai de valoare pentru o afacere este abilitatea de a înțelege ce își dorește clientul.

Ca antreprenor și marketer, ai de ales între două căi:

FACI CEVA -> ÎI FACI PE OAMENI SĂ IUBEASCĂ ACEL CEVA

IUBEȘTI OAMENII -> FACI CEVA CE EI IUBESC

Care crezi că e varianta cu cele mai bune rezultate ?

Citește și alte idei pentru succes în afaceri (și în viață).

Similar Posts